Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Η Intrakat προσφέρει 8 κινητές ιατρικές μονάδες κατά του κοροναϊού

Ιntrakat: Αύξηση τζίρου και μείωση ζημιών το 2018 | Economistas.gr
Για την αντιμετώπιση του κοροναϊού η Intrakat θα συνδράμει με οκτώ υγειονομικές μονάδες στα νοσοκομεία όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας.
ΗIntrakat συνδράμει με οκτώ κινητές υγειονομικές μονάδες σε ισάριθμα νοσοκομεία στην αντιμετώπιση του κορωναϊού, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ανταποκρινόμενη σε σχετικό αίτημα του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, σήμερα το πρωί παρουσία του υπουργού παραδόθηκαν τα isolation boxes – σημεία διαλογής υπόπτων κρουσμάτων του κορωναϊού στα νοσοκομεία «Γεώργιος Γεννηματάς» και «Σωτηρία», έχουν ήδη παραδοθεί στα νοσοκομεία «Λαϊκό», «Σισμανόγλειο», «Αττικόν» και «Θριάσιο» ενώ τις επόμενες ημέρες ακολουθούν οι παραδόσεις στο «Γενικό Κρατικό Νίκαιας» και το «Ασκληπιείο Βούλας».

Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας τόνισε: «Είναι πάρα πολύ σημαντικό να στηρίζουμε τα νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και αυτό κάνουμε από την πρώτη μέρα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Intrakat για την ευγενική δωρεά των κινητών μονάδων αυτών, που είναι οι χώροι πρώτης υποδοχής πιθανών περιστατικών κορωναϊού στο νοσοκομείο "Γεννηματάς" και σε άλλα νοσοκομεία της χώρας και να πω ότι συμβάλλετε κι εσείς με αυτή την πρωτοβουλία σας στην προσπάθεια που γίνεται, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί ένα σημαντικό θέμα Δημόσιας Υγείας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σας ευχαριστούμε γι’ αυτό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης».

Ο Πέτρος Σουρέτης, διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, δήλωσε: «Ανταποκριθήκαμε άμεσα στο αίτημα του Υπουργείου Υγείας για ενίσχυση των νοσοκομείων αναφοράς με κινητές υγειονομικές μονάδες. Κύριε υπουργέ στη μάχη που δίνουν γιατροί, νοσηλευτές και πολιτικό προσωπικό, ο Όμιλος Intracom είναι στο πλευρό σας».

Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας.

  Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας. Το Κοράνι το λέει ξεκάθαρα: "Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ (...) μέχρι δώσουν φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή, και αισθανθούν τον εαυτό τους… — Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) July 11, 2025

Έκρηξη σε λιμάνι του νότιου Ιράν: Τουλάχιστον 5 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες

 

Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στο Γραμματικό – Πιθανή αιτία βραχυκύκλωμα από καρακάξα σε καλώδιο της ΔΕΗ

 

Καραμανλής: Η Ε.Ε δεν μπορεί να έχει αξιοπιστία όταν δαιμονοποιεί τη Ρωσία και κατευνάζει τη Τουρκία

 

Πόλεμος Ισραήλ – Ιράν: Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από την παγκόσμια οικονομία

 

Δόμνα Μιχαηλίδου: Πριμ 10.000 ευρώ σε όποιον εγκατασταθεί μόνιμα στους 3 δήμους του Έβρου

 

Πάγια και σύννομη η ανακύκλωση αρχείων του ΟΠΕΚΕΠΕ - Ψηφιοποιημένα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τους ελέγχους

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ψηφιοποιημένα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τους ελέγχους - Πάγια και σύννομη η ανακύκλωση αρχείων του ΟΠΕΚΕΠΕ Αναφορικά με δημοσιεύματα που αφήνουν αιχμές για καταστροφή στοιχείων ελέγχου, από τη διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ διευκρινίζονται τα εξής: Το αρχειακό υλικό του Οργανισμού που εστάλη προς ανακύκλωση στις 10-07-2025 στην Θεσσαλονίκη, αφορούσε το έτος 2014 και η καταστροφή πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία καταστροφής αρχειακού υλικού του ΟΠΕΚΕΠΕ, η οποία ξεκίνησε στις 30-01-2025 με την αποστολή των Πινάκων αρχείων Καταστρεπτέων Υλικών της ΠΔ Μακεδονίας-Θράκης και ολοκληρώθηκε με το υπ.αρ.πρωτ. 23412/02-07-2025 έγγραφο της ΑΑΔΕ και το από 10-07-2025 πρωτόκολλο παράδοσης υλικών μεταξύ της ΑΑΔΕ-Γενική Δ/νση Τελωνείων-Τμήμα Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού και της συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας ανακύκλωσης. Διευκρινίζεται ότι στο αρχείο αυτό δεν συμπεριλαμβάνονταν αρχειακό υλικό που είχε κοινοποιηθεί ότι ελέγχεται και στο ψηφιακό αρχείο του ΟΠΕΚΕΠ...

Αυξάνεται ο βαθμός επιφυλακής στην ΕΛ.ΑΣ και στην ΕΥΠ

 

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας