Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Πρέπει να ντρέπονται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης που επιτρέπουν στον καταδικασμένο Κασιδιάρη να κάνει εκπομπές μέσα από τη φυλακή"



Ο Ανδρέας Σπυρόπουλος, Γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής εμφανίστηκε σήμερα στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου.

Ερωτηθείς για το θέμα του κόμματος Κασιδιάρη, υπογράμμισε ότι: «Νέα Δημοκρατία και ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να δημιουργήσουν μία τοξική αντιπαράθεση, χωρίς ουσιαστικά να κοιτούν πως θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Κι εμείς καταθέσαμε τις αντιρρήσεις μας αλλά είπαμε ότι σε αυτό το ύψιστο θέμα δημοκρατία πρέπει να δείξουμε μία ενιαία στάση. Σήμερα πρέπει να ντρέπονται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, που επιτρέπουν στον καταδικασμένο για εγκλήματα Η. Κασιδιάρη να κάνει εκπομπές και να στέλνει μηνύματα μέσα από τη φυλακή. Φτάσαμε σήμερα να αναρωτιόμαστε πως γιγαντώθηκε το φαινόμενο; Εμείς είχαμε πάρει πρωτοβουλίες, από τότε που ζούσε η αείμνηστη Φώφη Γεννηματά, για να τελειώνουμε μια και καλή με αυτό το ναζιστικό μόρφωμα. Η στάση του ΣΥΡΙΖΑ δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα, για δεν συντάσσεται στον κοινό αγώνα για να μην μπει ο Κασιδιάρης μέσα στη Βουλή».

Ο Γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σχολίασε τα σενάρια μετεκλογικών συνεργασιών, επισημαίνοντας: «Θυμάστε τον κ.Τσίπρα που σε μία φάση αυτοκριτικής έλεγε ότι είχαν ψευδαισθήσεις και όταν έγιναν κυβέρνηση αντιλήφθηκαν τι έγινε; Ο κ.Τσίπρας είχε ψευδαισθήσεις ότι μαζί με τον κ. Βαρουφάκη θα άλλαζαν νόμισμα, θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν, θα έσκιζαν το μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο. Τελικά το πλήρωσε ο ελληνικός λαός. Δεν θα το πληρώσει δεύτερη φορά. Δεν καταλάβατε τι πραγματικά έγινε τα προηγούμενα χρόνια και συζητάμε ακόμη και σήμερα αν υπάρχει προγραμματικό πλαίσιο συνεργασίας, με έναν αμετανόητο άνθρωπο; Είναι αδιανόητο».

Ο Ανδρέας Σπυρόπουλος ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο συνεργασίας με το ΜΕΡΑ25 του Γιάνη Βαρουφάκη, σημειώνοντας : «Εμείς με την ενίσχυση των ποσοστών μας και τη δύναμη που θα μας δώσει ο ελληνικός λαός θα καθίσουμε στο τραπέζι μαζί με τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις. Ζητούμενο είναι να βρεθεί ένα πλαίσιο συνεννόησης, το οποίο δεν υπάρχει με τον κ.Βαρουφάκη. Εμείς επιμένουμε προγραμματικά. Δεν έχουμε καμία εμμονή με τον κ. Μητσοτάκη και τον κ.Τσίπρα. Λέμε ότι κυβέρνησαν και οι δυο και τα μοντέλα διακυβέρνησής τους απέτυχαν. Δεν επιβάλλουμε πρωθυπουργό. Θα συζητήσουμε με τις άλλες δυνάμεις δημοκρατικά για να συμφωνήσουμε για την επιλογή του πρωθυπουργού».

Ο Γραμματέας της ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής κατέληξε λέγοντας: «Εμείς εδώ και πολλούς μήνες, έχουμε καταθέσει προτάσεις για την κοινωνική κατοικία, το ιδιωτικό χρέος, τα μόνιμα μέτρα ενίσχυσης που δεν είχε πάρει ο κ.Μητσοτάκης εδώ και τέσσερα χρόνια και τα εξήγγειλε προεκλογικά. Ζητούσαμε να μπει πλαφόν στα επιτόκια των δανείων και τελικά έγινε και αυτό προεκλογικά, σε συνεργασία με τις τράπεζες».


Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νικόλας Φαραντούρης: Τα καρτέλ είναι ποινικό αδίκημα και όσοι συμμετέχουν πάνε και φυλακή

 

Ιδιωτικές εταιρίες στο ΚΕΑΟ για να περιοριστούν τα χρέη στον ΕΦΚΑ

 

Δίκη της Κιβωτού: Ανακλήθηκαν οι καταγγελίες κατά του πατρός Αντωνίου

 

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

Σφοδρή επίθεση Α. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Ενορχήστρωσε το μπάζωμα και τη συγκάλυψη

 

Νέο σοβαρό περιστατικό με παρ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

 

Ενημέρωση για την έκτακτη μηνιαία αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης.

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 23102/477 στο ΦΕΚ 2268/Β/13-6-202 και προς ενημέρωση των δικαιούχων της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης, ο Οργανισμός διευκρινίζει τα εξής: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης Δικαιούχοι είναι οι εποχικά εργαζόμενοι του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου που δεν έχουν δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας για 3 μήνες και 5 ημέρες. Επίσης δικαιούχοι είναι και όσοι απολύθηκαν από επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμείνουν εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ κατά το χρονικό διάσ...

Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής

  Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής https://t.co/9vRUnHQhXg — SKAI.gr (@skaigr) April 12, 2024

Τέμπη: ‘Έρευνα για φορτία με διαλύτες που κατασχέθηκαν στα σύνορα

 

Αθήνα Γκύζη - Πωλείται διαμέρισμα 73τ.μ / 75.000€

  ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας