Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ" 30 Ιαν - 27 Φεβ ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛ



"Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ"


Θέατρο Ακροπόλ παρουσιάζει τον «ΚΟΥΡΕΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» του Μπομαρσέ, με το Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου. Δείτε εδώ το trailer. - Δείτε εδώ το backstage βίντεο.

Το ρόλο του Φίγκαρο αναλαμβάνει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος θα ερμηνεύσει και την περίφημη άρια του Ροσίνι ελαφριά πειραγμένη. Στο ρόλο του Ντοτόρε Μπαρτόλο ο Φάνης Μουρατίδης. Ο δεκαεπταμελής θίασος αποτελείται από ταλαντούχους ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές, μουσικούς καθώς και ζωντανή ορχήστρα.

Πρωταγωνιστούν:
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος
Φάνης Μουρατίδης
Γιώργος Συμεωνίδης, Ρένος Ρώτας, Νίκη Βακάλη, Μάριος Πετκίδης, Ιωάννης Κοντέλλης, Γιάννης Ζαράγκαλης

Χορεύουν:
Adolfo Vega, Σοφία Μαρτίου,Γκάμπριελ Μιρτσέα, Φαίδρα Νταϊόγλου,Κώστας Παπαματθαιάκης, Γιάννης Σμέρος, Κωστής Τσιαμάγκας, Τατιανή Χατζημπίνου

Μουσικοί:
Μιλτιάδης Παπαστάμου, Μαρίνος Γαλατσινός, Φοίβος Ζήτης, Αλέξανδρος Κασάρτζης

Λίγα λόγια για το έργο

Το 1775 στις παρυφές της Γαλλικής επανάστασης ο Καρόν ντε Μπομαρσέ εμπνεόμενος από το διαφωτισμό και τα κηρύγματα του Βολταίρου, του Ρουσσώ κι επηρεασμένος εκτός των άλλων από τον Μολιέρο και τον Μαριβώ γράφει τον περίφημο «ΚΟΥΡΕΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» που ανεβαίνει στο θέατρο με πρωτοφανή επιτυχία και στη συνέχεια μεταμορφώνεται από τον Τζοακίνο Ροσίνι σε μια από τις πιο διάσημες όπερες παγκοσμίως.

Ο περίφημος Φίγκαρο εμφανίζεται για πρώτη φορά στη θεατρική πινακοθήκη ως ένας μυθικός χαρακτήρας τυχοδιώκτη πονηρού καταφερτζή αλλά και ονειροπόλου ο οποίος ήταν προάγγελος μιας επανάστασης που έμελλε να αλλάξει τον κόσμο.

Στην ιστορία του έργου μπαίνει ανάμεσα στη διαμάχη του γέρο Ντοτόρε Μπαρτόλο και του νεότερού του κόμη Αλμαβίβα που μάχονται για το ποιος θα καταφέρει να παντρευτεί την πανέμορφη Ροζίνα. Παρά τις μάταιες προφυλάξεις του Μπαρτόλο ο Φίγκαρο με τα πανέξυπνα τεχνάσματά του καταφέρνει να κερδίσει ο αριστοκράτης κόμης Αλμαβίβα την πανέμορφη Ροζίνα κι ως εκ τούτου στο τέλος να νικήσει ο έρωτας.

Αξιοσημείωτο είναι το πετυχημένο ανέβασμα του έργου από το Εθνικό θέατρο από το 1948 έως το 1950 σε μετάφραση Δημήτρη Ροντήρη και σκηνοθεσία Κλ. Κλώνη όπου το ρόλο του Φίγκαρο υποδύθηκε ο νεαρός τότε Δημήτρης Χορν ,της Ροζίνας η Έλλη Λαμπέτη , του κόμη Αλμαβίβα ο Ανδρέας Φιλιππίδης και του γιατρού Μπαρτόλο ο Χριστόφορος Νέζερ.

Η Σοφία Σπυράτου στήνει φέτος μία παράσταση κωμική, φασαριόζικη και ονειροπόλα, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία και ταξιδεύοντας το θεατή μέσα από την καινούρια μετάφραση- διασκευή της Λουίζας Μητσάκου, με μία γλώσσα σημερινή. H μουσική της παράστασης, από τα γνωστά σε όλους θέματα του Ροσίνι έως τις πρωτότυπες μελωδίες του Μιλτιάδη Παπαστάμου συγκινούν και τονίζουν το μουσικό χαρακτήρα της παράστασης. Τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη εντυπωσιάζουν ισορροπώντας ανάμεσα στο κλασικό και το σύγχρονο.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Διασκευή, Μετάφραση: Λουίζα Μητσάκου
Σκηνοθεσία, Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Σκηνικά, Κοστούμια: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική επεξεργασία, Πρωτότυπη μουσική: Μιλτιάδης Παπαστάμου
Μουσική Διδασκαλία: Δέσποινα Στεφανίδου
Σχεδιασμός Φωτισμών: Λευτέρης Παυλόπουλος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αιμιλία Σιαφαρίκα
Βοηθός Χορογράφου: Αλέξανδρος Κεϊβανάη
Βοηθός Σκηνογράφου: Ελίνα Δράκου
Βοηθός Ενδυματολόγου: Χαρά Τσουβαλά

Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης, Μαριλένα Αναστασιάδου
Trailer παράστασης: Κωνσταντίνος Ζουρνάς / Digital.gr
Teaser παράστασης: Μαριλένα Αναστασιάδου
Σχεδιασμός Αφίσας: Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος
Οργάνωση Παραγωγής: Ντόρα Βαλσαμάκη
Βοηθός Παραγωγής: Κατερίνα Λιάτσου
Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις: Μαργαρίτα Δρούτσα (Email: mdroutsa@gmail.com - +306942065888)
Διαδικτυακή επικοινωνία: Κωνσταντίνος Ζουρνάς / Digital.gr
Παραγωγή: “ΘΕΑΜΑ ΑΚΡΟΠΟΛ”
Πρεμιέρα 29 Οκτωβρίου 2021

Χώρος: Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ
Ιπποκράτους 9-11
(Σταθμός Μετρό Πανεπιστήμιο)

Για ομαδικές κρατήσεις επικοινωνήστε στο 2103648303 και στο groups@theatroakropol.gr.

Ακολουθήστε μας στην επίσημη ιστοσελίδα www.theatroakropol.gr και στα επίσημα social media του θεάτρου Ακροπόλ για να απολαμβάνετε πρώτοι τα τελευταία νέα και τις επίσημες φωτογραφίες της παράστασης.





διαβάστε περισσότερα


Διαβεβαιώνουμε το κοινό μας ότι στο Θέατρο Ακροπόλ, τηρούνται αυστηρά όλα τα νέα υγειονομικά μέτρα που θέσπισε η Ελληνική κυβέρνηση.
Το Θέατρο θα λειτουργήσει ως Αμιγής Χώρος
Οι θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:
[α] πιστοποιητικού εμβολιασμού ή
[β] πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.
Απαιτείται αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας .
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή.
Οι ανήλικοι από τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) τελευταίου εικοσιτετραώρου, στην οποία προβαίνει είτε οποιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.




Σχόλια

IATRIKOS.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

"Με έχει απασχολήσει πολύ ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους"

 

Αποφυλακίζεται ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος | Αταίριαστοι

 

Ελον Μασκ: Το μόνο ανοιχτό ερώτημα είναι αν θα πάρει η Ρωσία την Οδησσό ή όχι | Ethnos

 

Ο Σ. Καλεντερίδης στη «Ν» για τα Ελληνοτουρκικά «σύννεφα» και Μέση Ανατολή

 

ΕΚΤ: Τριπλό καμπανάκι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ευρωζώνης - Ποιοι είναι οι 3 κίνδυνοι

 

Μάτι: Οργή και αγανάκτηση συγγενών για την απόφαση του δικαστηρίου

 

Ετήσιο εισόδημα κάτω από 10.000 € δήλωσε το 61,82% των Ελλήνων

 

Τούρκοι αναλυτές: «Δεν πετούν τα αεροσκάφη μας - Παραδόθηκαν στους Έλληνες»

 

"ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΑΣΟΚ" ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ

Σε πλήρη πανικό το Μαξίμου χρησιμοποιεί όλους τους τρόπους για να μειώσει τη διαφορά με τη Ν.Δημοκρατία. Αφού άρχισε να φαντάζεται τον τρόπο να κλείσει τους πολιτικούς αντιπάλους φυλακή και δεν του βγήκε, τώρα αλλάζει τακτική και προχωρά στην "εξαγορά" στελεχών ιδίως από το ΚΙΝΑΛ, τάζοντας τους θέσεις - με τελευταίους Θ.Θεοχαρόπουλο και Γ.Παπανδρέου. Το αποτέλεσμα είναι να γλύφει αυτούς που έφτυνε ως υπαίτιους για την είσοδο της χώρας στο Μνημόνιο. Τραγική επικοινωνιακή συμπεριφορά χωρίς αρχές.