Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σοβαρές δυσλειτουργίες στο λιανεμπόριο εξαιτίας των αγορών με ραντεβού



Τέταρτη ημέρα επαναλειτουργίας του λιανεμπορίου και ήδη κάνουν την εμφάνιση τους οι πρώτες σοβαρές παρενέργειες του ιδιότυπου τρόπου κατανάλωσης, δηλαδή μέσω των τηλεφωνικών ραντεβού που κλείνουν οι πολίτες στα καταστήματα που θέλουν να κάνουν τις αγορές τους.

Όπως υποστηρίζουν έμποροι αλλά και καταναλωτές, ο συγκεκριμένος τρόπος επίσκεψης στα καταστήματα αποδεικνύεται δυσλειτουργικός και περισσότερο αποτρέπει παρά προτρέπει κάποιον να κάνει τα ψώνια του. Ο λόγος είναι ότι σε συνδυασμό με το ένα μήνυμα στο 13032 που έχουν στη διάθεση τους οι πολίτες, την τρίωρη προθεσμία και κυρίως λόγω της άγνοιας για τα εμπορεύματα που μπορεί να έχει ένα κατάστημα, οι καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα επιφυλακτικοί να βγουν στην αγορά. Κάτι που βέβαια αποτυπώνεται και στη μικρή εμπορική κίνηση που καταγράφεται σε αυτό το πρώτο διάστημα εφαρμογής του μέτρου.

Μάλιστα μέλη της Διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών άκουσαν τα σχετικά παράπονα εμπόρων και καταναλωτών κατά τη διάρκεια των περιοδειών που κάνουν σε εμπορικά σημεία δήμων του λεκανοπεδίου, διανέμοντας υγειονομικό υλικό και ενημερωτικά φυλλάδια, προκειμένου να στείλουν το μήνυμα για την πιστή τήρηση των μέτρων προστασίας και προτρέποντας τους πολίτες να στηρίξουν τα μαγαζιά της γειτονιάς τους.

Η Διοίκηση του Ε.Ε.Α. σκοπεύει να θέσει άμεσα το ζήτημα στην ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και να ζητήσει να αρθεί το συγκεκριμένο μέτρο, καθώς εκτιμά ότι είναι αρκετοί οι περιορισμοί για την προστασία της δημόσιας υγείας, τόσο μέσω της τρίωρης προθεσμίας για ψώνια, όσο και της παρουσίας ενός πελάτη ανά 25 τμ σε κάθε κατάστημα.

ΑΠΟ ΤΟ Ε.Ε.Α.


Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας.

  Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας. Το Κοράνι το λέει ξεκάθαρα: "Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ (...) μέχρι δώσουν φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή, και αισθανθούν τον εαυτό τους… — Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) July 11, 2025

Έκρηξη σε λιμάνι του νότιου Ιράν: Τουλάχιστον 5 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες

 

Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στο Γραμματικό – Πιθανή αιτία βραχυκύκλωμα από καρακάξα σε καλώδιο της ΔΕΗ

 

Καραμανλής: Η Ε.Ε δεν μπορεί να έχει αξιοπιστία όταν δαιμονοποιεί τη Ρωσία και κατευνάζει τη Τουρκία

 

Πόλεμος Ισραήλ – Ιράν: Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από την παγκόσμια οικονομία

 

Δόμνα Μιχαηλίδου: Πριμ 10.000 ευρώ σε όποιον εγκατασταθεί μόνιμα στους 3 δήμους του Έβρου

 

Πάγια και σύννομη η ανακύκλωση αρχείων του ΟΠΕΚΕΠΕ - Ψηφιοποιημένα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τους ελέγχους

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ψηφιοποιημένα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τους ελέγχους - Πάγια και σύννομη η ανακύκλωση αρχείων του ΟΠΕΚΕΠΕ Αναφορικά με δημοσιεύματα που αφήνουν αιχμές για καταστροφή στοιχείων ελέγχου, από τη διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ διευκρινίζονται τα εξής: Το αρχειακό υλικό του Οργανισμού που εστάλη προς ανακύκλωση στις 10-07-2025 στην Θεσσαλονίκη, αφορούσε το έτος 2014 και η καταστροφή πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία καταστροφής αρχειακού υλικού του ΟΠΕΚΕΠΕ, η οποία ξεκίνησε στις 30-01-2025 με την αποστολή των Πινάκων αρχείων Καταστρεπτέων Υλικών της ΠΔ Μακεδονίας-Θράκης και ολοκληρώθηκε με το υπ.αρ.πρωτ. 23412/02-07-2025 έγγραφο της ΑΑΔΕ και το από 10-07-2025 πρωτόκολλο παράδοσης υλικών μεταξύ της ΑΑΔΕ-Γενική Δ/νση Τελωνείων-Τμήμα Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού και της συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας ανακύκλωσης. Διευκρινίζεται ότι στο αρχείο αυτό δεν συμπεριλαμβάνονταν αρχειακό υλικό που είχε κοινοποιηθεί ότι ελέγχεται και στο ψηφιακό αρχείο του ΟΠΕΚΕΠ...

Αυξάνεται ο βαθμός επιφυλακής στην ΕΛ.ΑΣ και στην ΕΥΠ

 

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας