Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περισσότερες υπηρεσίες διαθέσιμες στο myOAEDlive – Στο 100% η πληρότητα των ψηφιακών ραντεβού για υπηρεσίες προς ανέργους τον μήνα Μάρτιο



Κοινό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού

Μετά την επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία της νέας πλατφόρμας ψηφιακών ραντεβού myOAEDlive που ξεκίνησε στις αρχές Δεκεμβρίου, από σήμερα προστίθενται και ενεργοποιούνται νέες υπηρεσίες με απόφαση των αρμόδιων Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, μέσω της στενής συνεργασίας του ΟΑΕΔ με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Επιπλέον των υπηρεσιών που ήδη λειτουργούν για την παροχή συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης) από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, από σήμερα η πλατφόρμα myOAEDlive δίνει τη δυνατότητα προγραμματισμού ψηφιακών ραντεβού:
με το ελληνικό γραφείο EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας, για την αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ,
με εξειδικευμένους συμβούλους του ΟΑΕΔ για τη επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Η ανταπόκριση των πολιτών κατά την περίοδο της πιλοτικής λειτουργίας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάνω από 2.000 κρατήσεις. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου περισσότεροι από 1.300 πολίτες εξυπηρετήθηκαν μέσω της νέας πλατφόρμας, ενώ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 730, με το ποσοστό πληρότητας για υπηρεσίες συμβουλευτικής προς ανέργους να φτάνει το 100% για τον Μάρτιο και να ξεπερνάει το 70% για τον Απρίλιο. Στόχος της επέκτασης και συνεχούς βελτίωσης της πλατφόρμας είναι η γρηγορότερη, ποιοτικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν από την κεντρική σελίδα του gov.gr την ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και εν συνεχεία την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών», όπου θα βρει την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)».

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet και η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του πολίτη.


Σχόλια

IATRIKOS.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σε απόγνωση οι αγρότες - Καταστροφές σε καλλιέργειες από το χαλάζι

 

Αποτέλεσμα τακτικής πρόκλησης βροχής, η πλημμύρα στο Ντουμπάϊ;

 

Το παρασκήνιο της αποπομπής Δημήτρη Παπανώτα και ο αντικαταστάτης του

 

Πληθαίνουν οι ακραίες φωνές στην Ευρώπη

 

Ν/σχ τερατούργημα ιδιωτικοποίηση του νερού εκχώρηση δασών σε ιδιώτες & ενέργεια για μεγαλοεπενδυτές

 

Κατέρρευσε η διπλωματία για να μην φτάσει η κατάσταση στα άκρα, λένε οι Ρώσοι αναλυτές

 

Προβλήματα από τις έντονες βροχοπτώσεις| Ethnos

 

Τα όπλα του Ισραήλ κατά Ιράν

 

Παρέμβαση Αρείου Πάγου για Τέμπη: Πειθαρχικός έλεγχος για εισαγγελέα - Απέρριψε μήνυση κατά υπουργών

 

Πλήθος αντιδράσεων για τη συνάντηση Ερντογάν - Χανίγιε