Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Webinar “Doing Business with Africa” από το Ελληνο-Αφρικανικό Επιμελητήριο


Το Ελληνο-Αφρικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου και Ανάπτυξης, προσαρμοζόμενο στην εποχή που διανύουμε, η οποία βασίζεται στην επικοινωνία εξ αποστάσεως, και εναρμονισμένο με την ανάγκη για επάνοδο των επιχειρήσεων και ενίσχυση της οικονομίας και των εμπορικών συναλλαγών, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία διοργάνωσης ενός webinar με θέμα «Doing Business with Africa»με σκοπό την ενημέρωση των ελληνικών επιχειρήσεων για την κατάσταση των αγορών στις αφρικανικές χώρες και τον τρόπο εισόδου τους σε αυτές με τελικό στόχο την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών προς τα αφρικανικά κράτη σε όλους τους τομείς στην μετά-covid-19 εποχή.

Το webinar θα λάβει χώρα την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020, στις 14:00 ώρα Ελλάδος, με ομιλητές τους κ.κ.: Γιάννη Κουρκουτά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της MrExportToAfrica, Αντώνη Μαυρίδη, Μέλος Δ.Σ. Eλληνο-Αφρικανικού Επιμελητηρίου και Απόστολο Μιχαλόπουλο, Σύμβουλο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στην Νότιο Αφρική.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το τηλε-σεμινάριο ΔΩΡΕΑΝ και να θέσουν ερωτήματα στους ομιλητές πριν και κατά τη διάρκεια του webinar, το οποίο θα διεξαχθεί στην ελληνική γλώσσα μέσω της πλατφόρμας ZOOM. Λεπτομέρειες σχετικά με τις τεχνικές πληροφορίες θα δοθούν στους ενδιαφερομένους όταν κατοχυρωθεί η συμμετοχή τους.

Για την συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ

Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

Σφοδρή επίθεση Α. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Ενορχήστρωσε το μπάζωμα και τη συγκάλυψη

 

Νέο σοβαρό περιστατικό με παρ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

 

Ενημέρωση για την έκτακτη μηνιαία αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης.

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 23102/477 στο ΦΕΚ 2268/Β/13-6-202 και προς ενημέρωση των δικαιούχων της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης, ο Οργανισμός διευκρινίζει τα εξής: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης Δικαιούχοι είναι οι εποχικά εργαζόμενοι του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου που δεν έχουν δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας για 3 μήνες και 5 ημέρες. Επίσης δικαιούχοι είναι και όσοι απολύθηκαν από επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμείνουν εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ κατά το χρονικό διάσ...

Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής

  Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής https://t.co/9vRUnHQhXg — SKAI.gr (@skaigr) April 12, 2024

Κατακόμβες χιλιομέτρων κάτω από την Αγία Σοφία

 

Τέμπη: ‘Έρευνα για φορτία με διαλύτες που κατασχέθηκαν στα σύνορα

 

Αθήνα Γκύζη - Πωλείται διαμέρισμα 73τ.μ / 75.000€

  ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας.

  Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας. Το Κοράνι το λέει ξεκάθαρα: "Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ (...) μέχρι δώσουν φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή, και αισθανθούν τον εαυτό τους… — Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) July 11, 2025

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας