Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΣΕΕ: Άμεση απόσυρση της ρύθμισης που επιτρέπει την απασχόληση του 50% των εργαζομένων


ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ
Η ΓΣΕΕ εκφράζει την κατηγορηματική της αντίθεση στην κυβερνητική ρύθμιση με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε όλους ανεξαιρέτως τους εργοδότες για διάστημα έξι μηνών να απασχολούν το 50% των εργαζομένων, για δύο εβδομάδες το μήνα, καταβάλλοντας φυσικά το μισό μισθό.
Παρά το γεγονός ότι τα κυβερνητικά μέτρα, λόγω της έκτακτης περιόδου που διανύουμε προσδιορίζεται η ισχύς τους για ένα με ενάμιση μήνα και δίνεται παράταση αν χρειαστεί, η συγκεκριμένη ρύθμιση έχει εξάμηνη διάρκεια γεγονός που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη μακροχρόνια ανατροπή των εργασιακών δικαιωμάτων και σε μισθούς πείνας.
Απαιτούμε από το Υπουργείο Εργασίας να αποσύρει εδώ και τώρα τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία δεν συνδέεται με τις έκτακτες συνθήκες που ζει η χώρα και να ξεκινήσει άμεσα διάλογο ώστε να εξευρεθεί η βέλτιστη λύση για την προστασία των εργαζομένων και τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Στηρίζουμε την προσπάθεια να περάσουμε αυτή τη δυσκολία, όχι όμως και τη χρησιμοποίηση της κρίσης για ανατροπές και εξυπηρέτηση εργοδοτών μονοσήμαντα.
Σε μία τόσο κρίσιμη περίοδο για τη χώρα, που οι εργαζόμενοι ζουν με την αγωνία της επόμενης ημέρας δε θα ανεχθούμε τέτοιες συμπεριφορές και ρυθμίσεις.

Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

Σφοδρή επίθεση Α. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Ενορχήστρωσε το μπάζωμα και τη συγκάλυψη

 

Νέο σοβαρό περιστατικό με παρ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

 

Ενημέρωση για την έκτακτη μηνιαία αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης.

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 23102/477 στο ΦΕΚ 2268/Β/13-6-202 και προς ενημέρωση των δικαιούχων της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης, ο Οργανισμός διευκρινίζει τα εξής: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης Δικαιούχοι είναι οι εποχικά εργαζόμενοι του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου που δεν έχουν δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας για 3 μήνες και 5 ημέρες. Επίσης δικαιούχοι είναι και όσοι απολύθηκαν από επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμείνουν εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ κατά το χρονικό διάσ...

Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής

  Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής https://t.co/9vRUnHQhXg — SKAI.gr (@skaigr) April 12, 2024

Τέμπη: ‘Έρευνα για φορτία με διαλύτες που κατασχέθηκαν στα σύνορα

 

Αθήνα Γκύζη - Πωλείται διαμέρισμα 73τ.μ / 75.000€

  ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Κατακόμβες χιλιομέτρων κάτω από την Αγία Σοφία

 

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας.

  Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας. Το Κοράνι το λέει ξεκάθαρα: "Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ (...) μέχρι δώσουν φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή, και αισθανθούν τον εαυτό τους… — Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) July 11, 2025

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας