Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

50.000 μάσκες παρέδωσε σήμερα στον Υπουργό Υγείας η Πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας


Ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα την Πρεσβεία της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, όπου η Πρέσβης Zhang Qiyue του παρέδωσε 50.000 μάσκες για τις ανάγκες του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Ο κ. Κικίλιας ευχαρίστησε την Πρέσβη της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, την κινεζική Κυβέρνηση και την κινεζική κοινότητα, για τη συμβολή τους στην αντιμετώπιση της κρίσης Δημόσιας Υγείας που αντιμετωπίζει η χώρα μας.

Ακολουθεί η δήλωση του Υπουργού Υγείας:

«Είμαστε ευγνώμονες και ευχαριστούμε, μέσω της Πρέσβειρας, την Κίνα, για όλες τις προσπάθειες και φυσικά όλες τις εταιρείες και την κινεζική κοινότητα εδώ, για τη βοήθεια και τη στήριξη.

Αυτό είναι ένα πρώτο μικρό δείγμα. Το Σάββατο το πρωί, στην πτήση της Air China που θα έρθει στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, θα υπάρχει ένα πολύ μεγαλύτερο δείγμα και των εταιρειών και του κινεζικού κράτους.

Θα ήθελα, εκπροσωπώντας την ελληνική Κυβέρνηση, να ευχαριστήσω για την προσφορά αυτή, μιας και γνωρίζετε ότι η παραγωγή και η διανομή αυτών των ειδών πρώτης ανάγκης και ατομικής προστασίας, δεν είναι εύκολη στις μέρες μας.

Να ευχαριστήσω την κινεζική Κυβέρνηση για όλη την προσπάθεια την οποία κάνει.

Αντιμετωπίζουμε μια πολύ σοβαρή κατάσταση Δημόσιας Υγείας και, με την ευκαιρία αυτή, θέλω πάλι σήμερα να απευθυνθώ στους Έλληνες και στις Ελληνίδες.

Να τους πω ότι πρέπει να κάτσουν σπίτι τους, πρέπει να πάρουν όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας, να προσέξουν τον εαυτό τους και κυρίως τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Η κρίση είναι μπροστά μας. Οι επόμενες μέρες, εβδομάδες και μήνες θα είναι δύσκολοι και πρέπει όλοι να είμαστε πολύ σοβαροί και πολύ υπεύθυνοι στην αντιμετώπισή της».

Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νικόλας Φαραντούρης: Τα καρτέλ είναι ποινικό αδίκημα και όσοι συμμετέχουν πάνε και φυλακή

 

Δίκη της Κιβωτού: Ανακλήθηκαν οι καταγγελίες κατά του πατρός Αντωνίου

 

Ιδιωτικές εταιρίες στο ΚΕΑΟ για να περιοριστούν τα χρέη στον ΕΦΚΑ

 

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

Σφοδρή επίθεση Α. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Ενορχήστρωσε το μπάζωμα και τη συγκάλυψη

 

Νέο σοβαρό περιστατικό με παρ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

 

Ενημέρωση για την έκτακτη μηνιαία αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης.

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 23102/477 στο ΦΕΚ 2268/Β/13-6-202 και προς ενημέρωση των δικαιούχων της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης, ο Οργανισμός διευκρινίζει τα εξής: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης Δικαιούχοι είναι οι εποχικά εργαζόμενοι του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου που δεν έχουν δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας για 3 μήνες και 5 ημέρες. Επίσης δικαιούχοι είναι και όσοι απολύθηκαν από επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμείνουν εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ κατά το χρονικό διάσ...

Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής

  Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής https://t.co/9vRUnHQhXg — SKAI.gr (@skaigr) April 12, 2024

Τέμπη: ‘Έρευνα για φορτία με διαλύτες που κατασχέθηκαν στα σύνορα

 

Αθήνα Γκύζη - Πωλείται διαμέρισμα 73τ.μ / 75.000€

  ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας