Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ΣτΕ ακύρωσε τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στο κρασί


Tην ακύρωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο κρασί γνωστοποίησε το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την απόφαση 1734 της 3-9-2018, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Οπως ανέφερε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο ΣτΕ είχαν προσφύγει, από τις αρχές του 2016, ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου μαζί με την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ), την Κεντρική Συνεταιριστική Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ), τον Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Τυρνάβου και ένας μικρός οινοπαραγωγός από τις Σέρρες (Δ. Παγωνάς), ζητώντας την άμεση ακύρωση του ΕΦΚ στο κρασί. «Εργαστήκαμε σκληρά και πετύχαμε για το καλό όλου του κλάδου να εισακουστούμε από τα ελληνικά δικαστήρια» δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου, Γιώργος Σκούρας και πρόσθεσε: «Θέλω επίσης να ευχαριστήσω προσωπικά τον διευθυντή μας και έγκριτο νομικό, Θεόδωρο Γεωργόπουλο, που ανέλαβε με επιτυχία το δύσκολο έργο της δικαστικής υπεράσπισης του χώρου σε μία τόσο κρίσιμη υπόθεση». Μεταξύ άλλων, ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου αναφέρει στην ανακοίνωσή του ότι «ο κλάδος το φώναζε από την πρώτη στιγμή: Ο οινοκτόνος φόρος στο κρασί ήταν άδικος και σαθρά χτισμένος. Μας υποσχέθηκαν την πολιτική απόφαση κατάργησής του. Περιμέναμε». Ο ΕΦΚ ήταν 0,20 ευρώ ανά λίτρο με πρόσθετες επιβαρύνσεις από τον ΦΠΑ. Εφόσον η ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ εφαρμοστεί –και πώς μπορεί να μην εφαρμοστεί;– τότε προστίθεται ένας επιπλέον πονοκέφαλος στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Πηγή: Protagon.gr

Σχόλια

e-info.gr

IATRIKOS.gr

RETV.gr ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1.000.000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΛΙΕΣ

΄Έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερο δημοσίευμα ότι στην Ελλάδα έχουμε ειδικού τύπου ΑΝΕΡΓΙΑ και μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Όλοι ψάχνουν εργάτες για συλλογή του ελαιοκάρπου, ωστόσο κανένας δεν βρίσκει και καταλήγει στους αλλοδαπούς. Το παράξενο είναι ότι ενώ έχουν έρθει τόσοι αλλοδαποί στην Ελλάδα, πάλι δεν μας φτάνουν. Στην Ελλάδα του 1.000.000 ανέργων,κανένας δεν πάει να μαζέψει ελιές. Μάλλον οι Έλληνες είναι γεννημένοι αφεντικά...

Σφοδρή επίθεση Α. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Ενορχήστρωσε το μπάζωμα και τη συγκάλυψη

 

Νέο σοβαρό περιστατικό με παρ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

 

Ενημέρωση για την έκτακτη μηνιαία αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης.

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 23102/477 στο ΦΕΚ 2268/Β/13-6-202 και προς ενημέρωση των δικαιούχων της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης, ο Οργανισμός διευκρινίζει τα εξής: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης Δικαιούχοι είναι οι εποχικά εργαζόμενοι του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου που δεν έχουν δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας για 3 μήνες και 5 ημέρες. Επίσης δικαιούχοι είναι και όσοι απολύθηκαν από επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook και οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από τον Σεπτέμβριο 2019 έως και τον Φεβρουάριο 2020 έλαβαν τακτική επιδότηση ανεργίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμείνουν εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ κατά το χρονικό διάσ...

Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής

  Οδηγός ΚΤΕΛ ξέχασε 75χρονη σε ΣΕΑ στην Εγνατία Οδό – Επέστρεψε σπίτι της με πούλμαν σχολικής εκδρομής https://t.co/9vRUnHQhXg — SKAI.gr (@skaigr) April 12, 2024

Κατακόμβες χιλιομέτρων κάτω από την Αγία Σοφία

 

Τέμπη: ‘Έρευνα για φορτία με διαλύτες που κατασχέθηκαν στα σύνορα

 

Αθήνα Γκύζη - Πωλείται διαμέρισμα 73τ.μ / 75.000€

  ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας.

  Ήταν Χριστιανός στην τζιχαντοκρατούμενη Συρία. Ως "άπιστος" έπρεπε να πληρώσει "τζίζγια", φόρο υποτέλειας. Το Κοράνι το λέει ξεκάθαρα: "Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ (...) μέχρι δώσουν φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή, και αισθανθούν τον εαυτό τους… — Θάνος Τζήμερος (@ThanosTzimeros) July 11, 2025

Eblog.gr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ Βlogger Δημοσιογράφος

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας