Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στην εταιρεία Lidl


Απογειώστε την καριέρα σας στον συναρπαστικό κλάδο του λιανικού εμπορίου! Αναζητάμε ταλαντούχους αποφοίτους ανώτατων σπουδών για να αναλάβουν μία θέση εκπαιδευόμενου στελέχους σε έναν από τους παρακάτω τομείς των κεντρικών μας υπηρεσιών στη Θεσσαλονίκη:
  • Οργάνωση Πωλήσεων
  • Διαχείριση Εμπορευμάτων
  • Logistics
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 1,5 χρόνο και υλοποιείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με την πρόσληψή σας ως trainee γνωρίζετε τη δομή και τη φιλοσοφία της εταιρίας μας και αποκτάτε εξειδίκευση στη θέση που θα αναλάβετε. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος είστε έτοιμος-η να αναλάβετε τη θέση, με προοπτικές εξέλιξης χωρίς όρια.
Στάδια 18μηνου Προγράμματος Trainee:
◾ 2 μήνες βασική εκπαίδευση: Ξεκινάτε την εκπαίδευσή σας στις κεντρικές υπηρεσίες, στη συνέχεια διαδοχικά σε όλες τις θέσεις καταστήματος (υπάλληλος καταστήματος, διευθυντής-τρια καταστήματος, προϊστάμενος-η πωλήσεων) και στις περιφέρειές μας, σε θέσεις αποθήκης. Έτσι αποκτάτε θεμελιώδη γνώση της επιχείρησης.
◾ 10 μήνες εξειδίκευσης: Εκπαιδεύεστε στον τομέα σας (Σίνδο Θες/νίκης) και σε επιπλέον 2 συνεργαζόμενους τομείς στα κεντρικά και στις περιφέρειές μας, αναλαμβάνοντας τα πρώτα σας projects.
◾ 6 μήνες εμβάθυνσης: Πραγματοποιείτε μέρος της εκπαίδευσής σας στο εξωτερικό, με έξοδα της εταιρίας και διευρύνετε τις γνώσεις σας στον τομέα που θα εργαστείτε.
Τα καθήκοντά σας
Ανάλογα με τον τομέα ενασχόλησής σας:
Ο Τομέας Οργάνωσης Πωλήσεων:
  • Στοχεύει στη δημιουργία κοινών πρακτικών για τη βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων στα καταστήματά μας.
  • Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ περιφερειών και κεντρικών υπηρεσιών σε θέματα πωλήσεων, υποστηρίζοντας τις δομές λειτουργίας τους.
  • Δημιουργεί αναφορές δεικτών και υποστηρίζει projects και νέες εφαρμογές που αφορούν καταστήματα.
Ο Τομέας Διαχείρισης Εμπορευμάτων:
  • Υποστηρίζει τα αντίστοιχα τμήματα στις 4 περιφέρειές μας ανά την Ελλάδα.
  • Διασφαλίζει και παρακολουθεί τη διαθεσιμότητα προϊόντων στις αποθήκες μας.
  • Σχεδιάζει τη διαρρύθμιση των καταστημάτων, την τοποθέτηση εμπορευμάτων και την οργάνωση διαφημιστικών μέσων στο κατάστημα.
  • Φροντίζει για τη βελτιστοποίηση διαδικασιών στα καταστήματα και τη θέσπιση ελκυστικών για τον καταναλωτή προσφορών.
Ο Τομέας Logistics:
  • Ασχολείται με τη βελτίωση διαδικασιών που αφορούν τις μεταφορές και την οργάνωση των 4 αποθηκών ανά την Ελλάδα, προτείνοντας ιδέες (π.χ. για ενίσχυση της παραγωγικότητας).
  • Σχεδιάζει τη διανομή αρμοδιοτήτων στους εργαζόμενους της αποθήκης και την αξιολόγηση εξωτερικών συνεργατών μεταφορών.
  • Παρακολουθεί σχετικούς δείκτες και προετοιμάζει σχετικές αναφορές.
  • Φροντίζει για τη βελτιστοποίηση διαδικασιών Logistics, σε εθνικό επίπεδο.
Το προφίλ σας
  • Είστε απόφοιτος-η ανώτατης εκπαίδευσης σε αντικείμενο σχετικό με τον τομέα εργασίας (ιδανικά Διοίκηση επιχειρήσεων, Οικονομικά ή Logistics) και έχετε αποκτήσει τις πρώτες σας επαγγελματικές εμπειρίες.
  • Γνωρίζετε άριστα Ελληνικά και Αγγλικά. Η γνώση Γερμανικών ή οποιασδήποτε άλλης ευρωπαϊκής γλώσσας θα εκτιμηθεί.
  • Χειρίζεστε με μεγάλη ευχέρεια το MS Office (Word, Excel, Powerpoint).
  • Διαθέτετε δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. και ευελιξία μετακινήσεων.
  • Σας διακρίνουν προθυμία για μάθηση, δεξιότητες επικοινωνίας, αυτοπεποίθηση, αναλυτική ικανότητα, προσανατολισμός στον στόχο και ομαδικό πνεύμα.
  • Διαθέτετε διαπολιτισμικό προφίλ, με ενδιαφέροντα και εμπειρίες που αφορούν το εξωτερικό.

Τι προσφέρουμε
  • Μια μοναδική ευκαιρία, για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη, μέσα από ένα πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης και εξειδίκευσης.
  • Αμείβεστε με περίπου 1.900 € μεικτά από την έναρξη του προγράμματος, ποσό που ξεπερνά τα 2.500 € μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
  • Σας παρέχεται αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης εκτός έδρας.
  • Αποκτάτε σημαντικές διεθνείς εμπειρίες, στη χώρα με την καλύτερη τεχνογνωσία στο αντικείμενο, με δικά μας έξοδα.
  • Λαμβάνετε ένα εξατομικευμένο πλάνο εκπαίδευσης και παρακολουθείτε ποικιλία σεμιναρίων, όπως Project Management, Επικοινωνίας και Διοίκησης, Τεχνικές Παρουσιάσεων κ.ά.
  • Αν κριθεί απαραίτητο, σας παρέχουμε εντατικά μαθήματα ξένης γλώσσας (π.χ. Γερμανικών), ώστε να αντεπεξέλθετε στην παραμονή σας στο εξωτερικό.
  • Σε όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης, σας υποστηρίζουν έμπειροι συνεργάτες μας, συνεισφέροντας στην προσωπική σας εξέλιξη.
Συνάπτετε σύμβαση αορίστου χρόνου.
Μαζί με το βιογραφικό σας παρακαλούμε επισυνάψτε αντίγραφο τίτλου σπουδών και τυχόν συστατικές επιστολές, αναφέροντας απαραίτητα στο βιογραφικό σας τον τομέα της προτίμησής σας από τους παραπάνω.

Σχόλια

IATRIKOS.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Τούρκοι αναλυτές: «Δεν πετούν τα αεροσκάφη μας - Παραδόθηκαν στους Έλληνες»

 

Αυγέρη, Κατσαφάδος, Δουδωνής και Αχτσιόγλου για τη Β. Μακεδονία και τις ευρωεκλογές

 

ΜΕΓΑ Α.Ε.: Δωρεά 690.000 προϊόντων προσωπικής υγιεινής, για το «Βοήθεια στο σπίτι Plus»

Η εταιρεία ΜΕΓΑ, με σεβασμό, ακεραιότητα και υπευθυνότητα απέναντι στην ελληνική κοινωνία, σε αυτή την πρωτόγνωρη συγκυρία για τη χώρα και με στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του δύσκολου έργου της φροντίδας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, προχωρά στη δωρεά 690.000 προϊόντων ατομικής υγιεινής και προσωπικής φροντίδας, ενισχύοντας σημαντικά το νέο πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων «Βοήθεια στο Σπίτι Plus». Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος, η εταιρεία συνεισφέρει ουσιαστικά στην κάλυψη των αναγκών και παροχή βασικών αγαθών κατ’ οίκον σε Αθηναίους δημότες με υποκείμενα νοσήματα και παθήσεις, ηλικιωμένους που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από οικείους τους, μοναχικά άτομα που δεν είναι σε θέση να αυτοεξυπηρετηθούν, καθώς και την ενίσχυση των νέων δομών φιλοξενίας αστέγων του Δήμου. Η ΜΕΓΑ, με αυξημένο αίσθημα ευθύνης, δεσμεύεται να συνεχίσει την έμπρακτη προσπάθεια στήριξης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και των φορέων που αγρυπνούν για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας.

ΓΣΕΒΕΕ: Κινδυνεύουν να χαθούν 250.000 θέσεις εργασίας

Έκτακτη Έρευνα ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις Η παρούσα δημοσίευση εστιάζει στις συνέπειες που προκαλεί η αντιμετώπιση της πανδημίας στην αγορά εργασίας και αποτελεί κομμάτι της έκτακτης έρευνας που πραγματοποίησε το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ σε συνεργασία με την εταιρία MARC, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας παρουσιάστηκε στις 15 Απρίλιου 2020 . Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής: •8 στις 10 (77,7%) επιχειρήσεις που ανέστειλαν μερικώς ή πλήρως την δραστηριότητα τους προχώρησαν σε αναστολή συμβάσεων εργασίας •1 στις 8 (13,3%) επιχειρήσεις υιοθέτησαν καθεστώς τηλεργασίας για το προσωπικό τους. •2 στις 10 (19,9%) επιχειρήσεις που δεν ανέστειλαν την λειτουργία τους μείωσαν το προσωπικό τους ενώ μόλις 3 στις 100 (3,2%) το αύξησαν. •1 στις 8 (12,7%) του συνόλου των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων ενδέχεται να μειώσουν το προσωπικό τους μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, ενώ μόλις 3 στις 100 (3,4%) δηλώνουν

Ώρες αγωνίας για τον σλοβάκο πρωθυπουργό -Τι ισχυρίστηκε ο δράστης της απόπειρας δολοφονίας

 

ΕΚΤ: Τριπλό καμπανάκι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ευρωζώνης - Ποιοι είναι οι 3 κίνδυνοι

 

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία

 

Σε συνθήκες εμφυλίου η Γεωργία

 

Γεωργιάδης: Εξετάζεται το κλείσιμο των σούπερ μάρκετ τις Κυριακές

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην είναι ανοιχτά τις Κυριακές τα  σούπερ μάρκετ :  “Σέβομαι απολύτως τον κόπο των υπαλλήλων των σούπερ μάρκετ. Δεν θέλω να ταλαιπωρώ τον κόσμο χωρίς λόγο”.